"Ya Allah! Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan;
aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan;
aku berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil;
dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Thursday, November 25, 2010

my besfren wedding + trip to kelantan ;)

yes..im now 25 weeks of pregnancy..
raya haji jatuh hari rabu..xblk kg..just blk umah MIL kt perling jer
so, on weekend..me n hubby berkobar2 nk g bercuti ke kelantan..yes,suke!!
(last tym i gi sane adela time pas spm..mase intrvw atma)

gerak pagi jumaat at 9.00am..since tade budget utk flight tix..so,we opt for trans bus je..
sgt buruk okey bas g sane..sian hubby..kerusi dier tercabut..so,kne la duduk proper..n xleh nk sandar sgt..sbb nti seat tu menggelongsor..kene tahan sket la..nk selesa naik kpl terbang la kn..huhu

smpi sane dh dkt kul11 mlm..untung sgt sbb my aunt mmg org kb..so,tmpt tnggl n trnsport ditaja penuh..wahh,heaven..siap mnyk full tank lg pkcik aku isi.. ;)

ala..tp aku xbnyk pon bergmbar g sane..ade la sket ngn my bestie tym kt mjlis kawen aciq..ntah,mcm xseswai jer nk amek gmba bnyk2..sbb aku dok g tmpt shopping je kot..psr siti khadijah+wakaf che yeh+rantau panjang..bkn nyer g pntai yg ctek2 ker..muzium ker..bleh alasan gitu?.. :p

dpt jumpe gak my fren yg dok kb..aya..wahh,lepas rindu same kamu.. ;)

hasil tangkapan adelah bju batik 4helai..aku 2 psg..my mum n MIL masing2 sehelai..itu jelah..puas hati dh kot

blk ke jb on sunday night..this time dpt bas best..ok la..selesa la nk tdo..smpai jb isnin pg..isnin adalah hari hol utk johor..so,holiday ler kami!..dipenuhkan dgn tdo kepenatan..huhu..story abes sudah..enjoy the pictures! :)



the bride was so gorgeous!



pelamin diorg yg vouge..
alahai,apsal aku terlupa mintak bunga telur mahal itu..huhu


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...