"Ya Allah! Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan;
aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan;
aku berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil;
dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Thursday, September 8, 2011

Penat...Hakpuh2

Mlm smlm ader wt mkn2 sket utk raya..
xde la open house sgt pon..ajak kawan2 ngn jiran2 je
budget 100org..skali kau yg dtg mau dekat 200..
hambekk..nasi tak cukup! :p
seb bek my MIL ngn family incik hubby bnyk tlong
kalau tak...semmmppputtt mak!
sakit pinggang pon xilang lg nih..pffuuh

sowylah..gmba umh terbuka sendri tak sempt nk snap pon..
aniq pon ter'abandon..dlm walker bwh tangga je
sian anak ibu..hihi
nti2 i upload gmba raya k..
haha..budget korg tnggu..hek :p

4 comments:

.Gha A. said...

open house tak ajak pon :P

atie lazis said...

aku tau ko takkan sesat tetiber kt p.g nih..dats why mls nk ajak..hehe :P

DiLa cAnTik said...

tunggu gak la...tp tunggu pic raye...hehe

atie lazis said...

weh dila..

apsal ko dh kurang on9..bz jaga adam eh..hehe..

meh folo blog pae..nyum2..bace mkcik tu bebel :P
http://eijacomel.blogspot.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...