"Ya Allah! Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan;
aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan;
aku berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil;
dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Saturday, October 1, 2011

30 Hari Lagi..

Incik suami mau pulang..
cmni la nasib ibu 'tinggal' kan
menghitung hari jela keje nye..
entah berapa lama la incik suami nk kje jauh cmni
dier soh bg chance at least 2 tahun
kalau badan ni dh tak larat sangat
mcm teringin nk cari maid sorang
cmne ek proses cari pembantu rumah skarang
total cos sume...
..urmmm..

3 comments:

- Ms. Izyan - said...

hm..samada keje jauh o dekat, dugaan mesti ade kan...

intan pon kene besarkan si kecik tu sorg2, tau dugaan nye..tambah2 time nk lasak da ni kan..?

DiLa cAnTik said...

ai mak cik...baru anak sorg dh xlarat ke...smpai nk cari maid bagai...ke aniq nk dpt adik...hehe

atie lazis said...

Intan,

seb bek aniq lom brape nk lasak lg nih..hurmm..


Dila,
weh..ko xtau kje poli ni hah belambak..ngn assignment aku blaja lg..adik aniq?..uhuk2..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...