"Ya Allah! Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan;
aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan;
aku berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil;
dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Monday, January 2, 2012

Wrap Up 2011

Wahh2...jam kt lptop ni dh nk masuk pkul 4pg..tp mata ni blom tak leh nk tutup
mane tak nye..perut kekenyangan ulang makan mlm yg ader lebih kt atas meja tu
nasi+msk lemak labu+sambal goreng ikan bilis...erkkk *alhamdulillah ;-*..hehe
hobi lama masa mengandung aniq dulu kembali lg..
rase2 apesal ek...hurmm..hurmm
toksah fening-fening pale la korang hah
sempene tahun baharu(ejaan 'baru' yang awkward)
 bgtau free je berita gumbira ni..hehe
..kire adiah new year bleh? ;)

haha..gotcha..aku tau korg dh bleh teke awal2 lg kn?

actually berita ni dh lame dh pn aku simpan
pregnancy test tu dh berabuk dh pn..ofkos simpan wehh..geli tak geli
yg tau pn only my officemate ngn family in laws je..
my mum?..haha..tau2 sendiri je kot..xde official announcement pon

ohh..incik hubby mintak aku tuka ganti diri I kepada Aku..
so..amik kesempatan 1st entri new year ni la utk tuka
dier kate lebih friendly bila dibacer..hurrmm
ikut ske dier la kn..Aku pn buleh..xde hal punye..lalala

so..right now..my pregnancy is about 24 weeks
wahh..cptnye..aku pn tak sedar dh masuk 6bln
sbb tak mcm 1st time dulu kn..sume excited
this time..mcm dh terer gitu..huhu
buat monthly checkup pn kt klinik biasa je..
dh mls nk pegi membuang masa aku kt k.k tu
ok la..nti aku wt entri lain pasal our coming 'adik aniq' ni ek
kang citer kt sini sume..abesla modal entri aku..hehe

cop2..kalo nk congratulate us
toksah dpn2 mukabuku tula ek..
belakang2 takpe..
kalo aku nk share kt sume org..aku tak cite sini
kire exclusive lah ni..
only my besties je tau berita gumbira ini..
even blog ni open for reader..tp korang2 je kenal aku kn
bukan takmoh share or malu
cuma fb tu mcm dh tak berapa nk private sgt dh
tah sape2 nye status aku tak kenal kuar kt home tu hah..
adehh =_='

erkk..gtg..
tetiber dgr suara muhammad aniq menjerit kt atas tuh
ayahnye kalo tido..xde sedar dh anak

2011 mmg tahun best sbb dpt baby aniq
2012..insyallah lg best..more babies to come ;)
Tahniah & Selamat Tahun Baru semua
Have a Great Year Ahead!

share la sket..per azam tahun baru korg?
mine?..urmm2..nti la crite..bubye





4 comments:

- Ms. Izyan - said...

hahahahahahahahaha!!! ade lg!!! mmg lect poli dr utm ni suke beranak cepat ek? :P

Intan Izyan
Suhana
Izzati Izni

ngeh2x..selamat semuanye ye!!!
bagus r bgtau org lmbat2..cm intan pon tak suke sgt bgtau awal2..org tua2 ckp tak elok..dah masuk 5@6 bulan ok la bgtau org, baby pon dah kuat :D

atie lazis said...

intan.

hehe..tula,ritu time su pegnant..pi gelakkan minah tu..tup2 sendri pon same...kehkeh

sbb kitekn bf aniq..so,period dh tak stable mcm dlu..skali subur daa..takpela,rezeki Allah nk bg..alhamdulillah..org len susah pyh nk dpt ;)

.Gha A. said...

wahhhhhhhhhhhhhhhhhhh! ini lagi sorang pregnant lagi. memang ko nak cepat ke or eksiden gak cam Intan :)

btw congratz!!!! :)

ehh su pun pregnant lagi ke?

atie lazis said...

gha,

ko bru tau ke per nih =_='
aku ingt sume org pae dh bgtau..huhu

accident happened bile dh prevent kn..tp aku xde ape2 prevention ngn planning pn..hehe..so,kire rezeki la Allah nk bg..

ummm,kalo 4 thn berderet..by 30 leh tutup kedai ye dak?..hehe,joking! :p

suhana dh slmt bersalin dh gu lepas gha..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...