"Ya Allah! Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan;
aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan;
aku berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil;
dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Tuesday, September 18, 2012

Cik Aqeela Meniarap

Wahh..tahniah kt cik aqeela..dh berjaya meniarap dalam 2minggu lepas..kire aqeela dh meniarap time umurnya 4bln lebih..bestnye anak ibu ni..cpt betul..okla,ibu upload gambar yek..bru ler ada bukti ;)











syg aqeela..muah!

4 comments:

Mrs kHairuL said...

hahaha...awl dak tecit ni meniarap ek...c aleesa ni nk masuk 7bln baru meniarap...berat bdn sungguh dak gemuk sorg tuh...aqeela nyusu bdn ke tie??bulat nampak... ;)

- Ms. Izyan - said...

si cantik manis cayang~~

- Ms. Izyan - said...

semakin comey la budak cinonet nih~~~

atie lazis said...

eh..ader comment!haha~

aya!
lame gile xchat ngn ko nyah..rindu seh..aqeela bf lg..doakan aku berjaya smpi 2taun eh..nih stock dh merudum ni..seram aku..mampus lan perhambat aku sbb beli pump mahal..eii ~_~

intan!
twin cmne?..ok tak nk handle?..anak dara kite aqeela baik je..abg dier yg len mcm sket..tgh2 aqeela syiok nyusu dier dok jeles tolak2..hish,geram btul..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...