"Ya Allah! Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan;
aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan;
aku berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil;
dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Thursday, May 26, 2011

Aniq: 3 month

Bulan nih aniq ambil injection kt klinik biasa je..kene charge RM85..sbb ibu dh start keje,dan tade mase nk tnggu lama2 kt K.K tuh..huhu..kalau time pregnant dlu takpe la lagi sbb sorang2 je, ni dh bwk aniq..dgn ramai org nye..sian plak kt aniq..aniq's current weight is 5.8kgs

cukup

lengkap

adorable


suka sgt tgk muka aniq time tido...buat jiwa tenang...

5 comments:

Anonymous said...

aniq ni muke bapaknye la kak..

atie lazis said...

efa,

kalo tgk gmba ktorg time bby..lebeh muke akak compare ngn lan..huhu..

muka baby kn salu berubah-ubah..

Anonymous said...

ye ke...takpe2 kak,,kite tunggu aniq besar sikit..kite tengok muke uminye ke babah nye...hihi...

tah tah macham muke aku ...sebab ko kan suke tersame taste ngn aku dulu kak...mane tau telekat muke efanina ke sikit2..kihkihkihh...

atie lazis said...

efa,

bape kali dh nk try comment post ko..apsal tah xbleh..baju kawen ko lawa..dpt mne design..nk tiru! :p

aniq says "tamoh..nk muke ibu gak!..sbb ibu saya comel"..hahahaha.. xD

Anonymous said...

eh..bole je la..apekehe nye takboleh... senang je org len komen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...