"Ya Allah! Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan;
aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan;
aku berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil;
dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Monday, June 20, 2011

The Other Half of Bed is Empty


sedeh jer bile time nak tido..bila tgk bantal sebelah tak berpenghuni..walaupun sebelum nih, i suke jer conquer lebih dr territory sepatutnya..haha..(wehh,sedeh ke suka sbnrnyer nih..citt)

tinggal ibu ngn aniq jer tido guling-guling kt katil nih..dah 2 malam i berendam air mata(malu jerr..)..sebelum nih pernah gak tido sorang2, tp kali ni tak sama..ble idup sorg kne tinggal..lain rasenyer bila kene tinggal time dh ada anak..feeling sedih tu cm lebih-lebih sket ngader nyer..huhu..

tengah nangis sedu-sedu tuh...aniq bleh plak sengih-sengih tgk ibu dier..alahai nak, kalaulah kau faham...


nih mls nk upload gmba nih...sedih blk tau! T_T



4 comments:

efanina said...

alololo....(^_^)

atie lazis said...

efa,

ko alolo kt sape nih?..aniq ke ibu dier..aniq tough,ibu nyer ngembel..hahaha

.Gha A. said...

haha ibu aniq tu memang, lua je gangster, dalam fragile :P

ehh lan gi mana sebenarnya??

atie lazis said...

gha,

lan kelaut..haha,mcm kje nelayan je bunyiknyer..offshore sane..tula psal,ngembel jek aku! :p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...