"Ya Allah! Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan;
aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan;
aku berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil;
dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Wednesday, February 8, 2012

Aniq: 11 Months

Wahh..pejam celik pejam celik..
lg tinggal tak berapa hari lagi aniq nk becoming 1!
Rase masih teringat-ingat sakit bersalin tu lagi..
tetiber dh nk setahun dh anak aku
Lagi sebulan untuk sambut birthday aniq..
So, me & mr.hubby ada la discuss either nk wt birthday party or not
Actually..instead of birthday party..we opt for a vacation..
or maybe one birthday trip
Sbb aniq bukan paham pn kalo wt majlis grand2 ni kan..
Kalau nk makan kek..
beli sepotong kt baskin robbin pn ckup utk kami bertiga kn ;)
ala...aniq no more a baby..he is becoming a toddler now!..
sedehnye..jgn la besar cepat sangat aniq.. T_T


aniq dh start menyusur atau memapah kt lemari ngn kerusi
bising mulutnye skang asik nk soh angkat
bangun sendiri tak reti lagi
tp cita-cita beso
berdiri dh berani lepas tangan..kamikaze nye berani
pastu nk jalan laju je bile nak capai tangan kita
tak reti sabar and slow-slow
haihhh..jgn harap nk jumpe gmba aniq merangkak
skip habess dah anak aku sorang ni
takpela..mane mane pn buleh aniq
pd ibu..janji sihat..yer dak ;)

1 comment:

- Ms. Izyan - said...

Aniq kne cpt bsr, nnt kan aniq jd abg ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...