"Ya Allah! Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan;
aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan;
aku berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil;
dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Wednesday, April 11, 2012

My First Deal

I never bought any online deal at any website before
 such as groupon or milkadeal before..
tp ptg smlm..apsal tah bleh tertarik nk beli kamera lomo ni..
instead it is cute..saje je nk beli something 
as a birthday present utk hubby 30hb ni..

*takpe..incik suami kt laut skang..dier tak bacer blog aku nih cos
dier tak bleh surf any website except for his company's email



comel kan?..told ya..
camera nih xpyah pakai bateri pon..tp kne pkai filem lama
disebabkan kite sume pnah guna kamera zaman pakai filem ni
so..cm rindu plak kan nk pkai walaupun dh ader dslr

aku pilih blue color yg design no 2 tu
kalo ikut suke aku dh lama amik pink color
tp disebabkan nk bg adiah kt incik lan..
terpaksela mengorbankan nafsu sendiri..huhu

mlm td tgk deal dier expired tonight
skali aku tgk blk td..diorg on lg 4 hari
agaknye sbb dpt sambutan ramai kot
dpt casing untuk amik gmba underwater 4m deep
dan free postage lg
murah pn murah
jom la beli kt sni
nti dh ader hasil gambarnye
insyallah akan gigih scan n upload utk share ngn korg k
tu je..daaa

*shuhhh...jgn bgtau lan harga dier tau ;p



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...