"Ya Allah! Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan;
aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan;
aku berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil;
dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Monday, April 9, 2012

Proud Owner



Dh sampai dh my lovely medela fs lastweek..
tp aku lom sempat godek2 lagi
aku beli kt sini..preorder..very recommended..reseller dier baik je
sume soklan2 cepumas aku dier jwb..beselah,mls nk bukak manual book..huhu
baru nk bukak..aniq dh amek personal fit nye
dok gosok2 kt dinding..pehhh aniq..ni bkn mainan nak oi
mahal ibu ko beli ni tau..abes sume bende lain dpt pandang je..huhu
its ok xde handbag baru for year..apetah lg handphone baru
janji ader gadget best ni utk merialisasikan cita2 aku nk bf our next baby
janji sungguh2 ni...doakan aku berjaya ye kwn2!



Pasal pregnancy aku plak
incik hubby baru blk kelaut pg smlm
aku dh start seram..takut je bila2 masa rase sakit
dengan suami tiada disisi..hope aku berjaya deliver dengan mudah nanti

Aniq pulak semakin cranky..
haritu ayahnye bercuti hmpir sebulan..ader la org nk layan dier main
ni ayah dh takde...bile nmpk aku blk kerja je
tgh dok happy2 main, mesti wt muke sposen dtg peluk aku
kesian aniq..rindu kot seharian tak jumpe aku
pg2 dh hilang senyap2 pegi kerja..
time aku blk kerja..terus taknak berenggang..
alahai nak..jgn la wt ibu sedih..huhuk T_T

Kitorang pn dh jumpe maid utk jaga our babies..
nasib baik aniq ok je ngn his new bbysitter
Alhamdulillah..
Allah selalu dengar dengan doa hambanya
cuma kita je tak tahu bila atau bgmana allah nk bagi
kita sebagai hambanya..jgn jemu dan penat meminta
"semoga allah permudahkan semuanya"

Aku sekarang berulang alik dr p.gdng ke rumah mil
takut papehal jd time mlm hari, senang dok sini..dekat sket ngn HSA
so..aniq pn dijaga oleh maid aka bibik kt umah mil la
senang sket ader family tlong tgk-tgkan..

Oklah..ni je serba sedikit aku nk update..
life korang cmne?..aku tgk blog sume bersawang berhabuk siap..
pae, dila, gha, intan....ceciter sket pape
bosan la aku kekurang bahan bacaan..
at least letak gmba sketul ke..
ilang sket rindu aku kt korang..hehehe ^_~

Bye all..assalammualaikum..

2 comments:

- Ms. Izyan - said...

haha~ aku bz ngn anak2 nih ar~
on9 fb senang pkai hp je smbil bf kan twin. nak menaip blog, susah..baru naik bilik, sorg-sorg nanges...mandi pon mandi kerbau. hihi~

*lame tak bukak blog org jugak~

atie lazis said...

phm la intan..
aku yg sorg pn tak menang tgn..ni plak 3org sekaligus..hehe

caiyuk2 supermama!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...