"Ya Allah! Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan;
aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan;
aku berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil;
dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Sunday, June 17, 2012

Majlis Aqiqah Aqeela Mayesa

Majlis ni dibuat pada 1 Jun lalu..38 hari selepas aqeela dilahirkan
kambing disponser oleh datuk mlk..mcm aniq dulu
buat sekali dgn aqiqah my cousin filza hanis @ auntie aqeela
rambut aqeela dh selamat dicukur pada hari ke-7
nasib rmbutnye cpt tumbuh..tak mcm aniq..
so,ada la rmbut sket utk 'cukur jambul'
enjoy the pictures sekitar majlis.. :)

tuan puteri 

makcik filza

'ibu pengantin' yg tgh dok process susu anak

'ayah pengantin' yg dibuli aniq

sedara mara belah nenek aniq & aqeela

geng berzanji onyang dh start

syiok je aqeela tido time org berzanji tu

time ni aqeela dh nangis nk susu

atuk cukur jambul

onyang nye turn

uh.uh..do we look alike?..mcm idak je.. ;)

 kelapa yg gigih dicantikkan oleh paklang hamdan

tahlil oleh qariah lelaki

org kuat majlis...kuat nyebuk :p

khemah

umi wa + aniq + uncle ijat

dlm rumah 

fmly mak nk blk..tp aniq laju je follow

dier naik keta dulu

ishh..kene la incik hubby gi amik..kalo tak dh bubye2 dh

alahai..ni je gmba kami sekeluarga yg ada

'org kuat'@mak saya tgh bukak telur yg lebih dibantu oleh 'org kuat mkn telur'@aniq..huhu

tu jelah gmba yg elok utk di upload
yg lain tu ke bin la jwbnyr..
dh kalo kemre aku di pass2..gituler jwbnye..
kalo tak gelap..gegar selebihnya
ni pn gigih dh pilih2 dan resize gmba2 ni blk..
blogspot dh xnk terima gmba pixel tinggi..
adeh,ni yg bertambah lg alasan mls nk update blog ni
kemre sy dh cmtu pixel nye..mls btol nk edit blk..
tunggu la next entry eh..tak tau bile ada masa lg
tata

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...