"Ya Allah! Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan;
aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan;
aku berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil;
dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Tuesday, June 5, 2012

The Middle of Hectic Week-quick update

Baru hari rabu..43 hari selepas melahirkan..
6 hari incik suami sudah berada disisi kami..cuti berbaki 4 hari shj lg
setiap hari schedule penuh..dgn pelbagai aktiviti..
incik suami pulang dr t'ganu pd Khamis lepas (31/5)
Jumaat dh blk ke mlk utk akikah puteri sulung kami aqeela
Sabtu pegi majlis perkahwinan my bestie dr sekolah menengah,
umi hidayah di jasin
Ahad pula sebelah suaminya di jb..since her hubby is alan's best friend..
actually..we r the matchmaker..tu sbb wajib dtg majlis kt 2 2 side
Isnin kami ke bandar sri alam utk ambil kunci rumah..
yeahh,dh bleh duduk rumah sendri
Selasa..kami keluar shopping beli brg keperluan rumah dan anak2
biasela..monthly expenses utk susu n diapers
beli juga sedikit baju hubby n saya utk majlis reunion saya jumaat ni
esok Rabu..pagi akan pergi meet up dgn wakil dr pemaju utk tgk rumah n complain about anything yang tak berpuas hati dgn rumah..sekali jumpa dengan kontraktor utk estimate cos utk pemasangan grill, electric, plumbing, dan cornice utk hall bwh shj..
yg lain-lain blom ada budget lg..so,kite hold dlu..len kali la
siapkan yg penting dulu utk masuk rumah..yer dak
Khamis..akan gerak ke KL..
Jumaat..ada reunion batch aku ngn cikgu2..can't wait okey nk jmpe kenkawan ngn cecekgu
mlm terus shoot blk johor..
Sabtu mlm incik suami dh kne drive blk t'ganu..
wahh..sian betuk kt incik suami..habis penuh jadual dier bile blk bercuti
time kt tempat keja lagi rileks..takde time rehat lansung..sabar jelah ye syg..
Ok lah..itu je nk update..nk masuk gmba pn mls..sbb berlambak sgt..huhu
nti time rajin2..aku upload gambar ek..ngantuk daa..krooohh

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...