"Ya Allah! Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan;
aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan;
aku berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil;
dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Tuesday, October 30, 2012

Beli Buku Time Sale

Sbnrnya saya mmg dh lama berhajat nak memiliki dan baca 2 buah buku ni..tp blom ada masa nk pegi kedai buku..pnah jugak sekali tu pegi kedai buku biasa kt pasir gudang ni, tp xde less la plak harga bukunya..kwn saya ckp,mph kalau ada offer,leh dpt less bnyk la jugak..so,saya pn tunggu jela kn..bkn terdesak sgt nk membacanya...saja nk tambah collection..

Kalau kt jb ni..yg saya tau mph kt jusco tmn u je..tmpt lain saya taktau plak..kt jusco tebrau harris, under popular..so,haritu masa incik hubby blk, saya ada la ajak pergi kedai buku tu utk carik buku yg saya idam-idamkan ni..sbb,kwn saya ada ckp situ pn tgh offer time tu..dier beli ensiklopedia solat dlm 20% katenye..sekali pergi, carik2 bukunya takde..tanye salegirl,bdk tu ckp dh abes stock..laku benor la agaknye yer..smpai abess..

Sekali time merdeka haritu..mph ader wat merdeka sale kt website dier..siap free delivery lg..saya pn aper lg, yg mmg dh lame aim nk beli bukunya..wajiblah order kan..nk pergi carik mph store dh satu hal..nk tnggu incik husband cuti lagi..hurm,tak payah susah2 la..dh ada benda mudah..hujung jari ajerrr

sampai dh


siap ada sticker awas lagi...jgn langkah@pijak...buku agama


taaddaa..ni la bukunya..best tak..best tak..best kn?!


model tak berbayar..pelik tgk saya dok amek gmba..amek gmba dier skali..huhu


harga buku biografi agung rasulullah


indahnya hidup bersyariat..must hv book every fmly as sumber rujukan


yess...umah ada budak kecik..buku mesti kene balut


dh siap..boleh start baca


total harga 2 buah buku tu adalah RM120..tp pas less,saya dapat RM90 je..bape percent tah offer time tu..tak payah susah2 pergi kedai..tp puas hati la kalau kita mmg dh penah pegang dan dah aim kn buku2 tu dulu sblm beli..kalau tak pnah pegang lagi mesti payah gak nk beli online ni..sbb biasa nya kita mesti nk belek2 dulu kandungan buku dan kertas dier cm mana..cadangan saya ,pegi dulu tgk kt kedai buku apa yg berkenan..nti mph wt sale terus beli,senang..lalala

mph online pn bnyk jugak buat sale dari semasa ke semasa...biasa harga sale online ngan kt kedai harga tak sama..next time leh beli buku tru online lagi yek..ok,tujela nk cite..chaw sinchi

2 comments:

triple_izz said...

sebab lg membaca ek kak ti? intan ni..beli je..bacanye ke laut..huhu

atie lazis said...

intan,

yg itam bnyk gmba..bru bca half je..skali skala bukak..yg biru tu cantik lg..kemah je kt rak..huhu..biasela ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...