"Ya Allah! Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan;
aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan;
aku berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil;
dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Monday, March 3, 2014

[MAC 2014] ESP Soy Protein Isolate Powder

Alhamdulillah..
promosi ESP Shaklee adalah promosi yang paling dinanti-nantikan oleh pengguna-pengguna setia dan bakal pengguna Shaklee..antaranya ialah saya sendiri..hehe..saya adalah pengguna tegar ESP ni sudah hampir 2 tahun. Memang sangat banyak la faedahnya..antaranya anda boleh baca pada post saya di sini
Ia adalah KILLER PRODUCT SHAKLEE. Inilah masa yang sesuai untuk mencuba (bagi yang pertama kali ingin mencuba), dan berjimat bagi pengguna tetap seperti saya.



JIMAT SEHINGGA RM230!! 
Ehh...biar betol?!..Macam tak percaya je...meh saya citer sket mcm mana..

1 Canister berharga RM150

Beli 6 Canister, PERCUMA 1 Canister JIMAT RM150

Beli 6 Canister, PERCUMA KEAHLIAN SEUMUR HIDUP JIMAT RM65

Hepp, jangan lupe postage pun PERCUMA JIMAT RM15 (barang besar & banyak)

Jumlah Penjimatan RM150 + RM65 + RM15 = RM230



Bila dah jadi ahli, bulan hadapan layak mendapat BONUS

Dahla JIMAT, UNTUNG plak lagi..ewahhh

Mereka yang tamak akan penjimatan akan terus membeli 6 canister sekaligus! Mahu harga "istimewa" anda tahu apa yang perlu anda lakukan 




Harga ESP (Soy Isolate Powder) Shaklee ialah RM150.00 untuk harga retail.
Satu canister tahan sehingga 1 hingga 2 bulan untuk penggunaan seorang dewasa.
Untuk konsultasi bagi pembeli produk ESP dengan saya, jangan segan silu untuk hubungi saya.
Selamat mencuba

________________________________________________________________________

Atie Lazis
Sms|Whatsapp: +6019 7736540
ID Member: 927121

*Saya merupakan pengedar sah Shaklee bagi kawasan Jalan Lembah, Bandar Seri Alam, Johor Bahru dan sekitarnya. Ready to Cash-On-Delivery ke pintu rumah anda & Pengeposan produk Shaklee ke seluruh Malaysia.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...