"Ya Allah! Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan;
aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan;
aku berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil;
dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Saturday, February 19, 2011

10 days to go..

Lastnight I tido lewat..since bnyk kje nk kne settle b4 maternity leave nih..
terpakse la berjaga mlm..huhu..buat soalan utk final exam paper eng. scince..wahh,cm grand je bunyik
bile bgun pg nk solat..
ya allah..sakit giler bleh pnggang aku..smpai nk bgun pon pyah..
then, I cpt2 la bgun gi toilet n tgk kt panties kot2 ader discharge ke apa..
takut gak kn..hubby pun cuak jer..
siap tanye nk kne g kerja ke x..I kater blom lg kot..false alarm(mandai2 jer aku kn)..huhu
pas solat sbuh tuh and iron coverall hubby(smbil terbongkok2 tahan saket okey)..
I baring blk sambil usap2 perut nih..I've told baby..jgn la kuar lg syg,I nk gi tgk layang2 wekend nih..bleh?..hehe
pastu perut cm lega sket..then i bersiap la g opis..
tp hari ni exhausted sket la..since tdo lewat sgt mlm td...
smpt gak tdo kt opis time lunch hour td..(jumaat kan lunch lama)


so, instead of 'busy-ing' myself packing the hospital bag..lets see what I've got yesterday..


hadiah dr encik suami lg..luv it..love u sayang!
*muah..muah


the perfect start utk si isteri yg suka berkobar-kobar nk buat semua bende


dan saya pun segera mendapatkan brg2 dibawah..


1st project runaway..haha :p


kalau sempat siap..I tunjuk gmba nti k..hehe



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...