"Ya Allah! Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan;
aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan;
aku berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil;
dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Sunday, February 13, 2011

Girls Outing

I met my bestfriend aciq today..
its been 3 months time since her wedding..baru dpt jumpe balik
the best news..she is 3 months pregnant now..
same like me..'bunting pelamin'. (tak suke kn guna bunting..)
tuka la jd 'mengandung pelamin'..buleh?.. :p

Congrats dear!


tgk muke kepoh aku..huhu

so..dh jadi perjumpaan ibu2 mengandung kini..
excited sgt tau..borak2 pasal pregnancy..(dulu kalo jumpe asik cte psal wed prep)
story psal brg2 baby..masuk kedai2 jual brg baby..
aciq dok pegang my belly..then sibuk tanye baby gurl ke boy..
dier try teka gurl..ermm, i n hubby pakat jwb tatau jela..hehe
kite tnggu baby keluar nti eh..uhh,cant wait
alahai..its a lovely weekend! ;)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...