"Ya Allah! Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan;
aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan;
aku berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil;
dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Sunday, July 3, 2011

Ibu punye susu la..

Di rumah babysitter aniq..5.30pm

Akak bbsitter : Akak bwk aniq gi umah kakak akak tengahari tadi..ramai yang main ngan dia

Me : Ohh..takpe..

Akak bbsitter : Ada org tanye..aniq minum susu ape..bdn tegap sgt..kaki pn kuat berdiri

Me : Pastu..akak jawab ape?

Akak bbsitter : Akak jwb la..bdk ni minum susu kambing tau

Me : Hehhh *smbil senyum2....(dlm hati..aku baru bg susu nih seminggu..apasal la kambing dpt nama..susu aku kott..haihhh)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...