"Ya Allah! Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan;
aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan;
aku berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil;
dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Monday, August 15, 2011

Ibu Miss You Little Sweetheart

Baru smpai dari melaka memalam nih..
Terus gigih bukak lappy nk hapdate blog
mestila..tarikh bersejarah nih
1st time berjauhan dengan aniq..
kami blom pernah tido malam berasingan
belom pernah renggang dari ketiak ibu nye nih
smbil menaip ni pon..
mcm terdengar-dengar suara aniq nenges mntk disusu
alaa...ni yang payah nih..sedeh..tsk..tsk..

babysitter aniq ader check up plak rabu nih..
nk tngglkan aniq di perling mcm tak best plak
sbb baru minggu lepas dh susahkn diorg jaga aniq..
mnggu ni nk mntak tolong lagi..segan lorr..
takpela..anggap je ibu aniq rehat seminggu
sedapkan hati.. :(

mcm2 dh nk plan nih..nk kemas rumah,menjahit
tuka langsir cadar..lap lantai tingkap..uhh,bnyknyer kijer
ambil kesempatan aniq tade..
prepare utk raya..


Aniq dok ngn umi wa berbaik yer nak..
gu dpn ibu cecepat blk melaka!..
rinduuuu!



1 comment:

.Gha A. said...

wahhh! gigihnya ibu Aniq nak siapkan semua benda.hehe.

Aku tak boleh bayangkan jauh dengan baby nanti, mau menangis agaknya .huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...