"Ya Allah! Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan;
aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan;
aku berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil;
dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Monday, August 6, 2012

Aqeela: 3mos+

Aku dh start kje dari cuti 3bln, so aqeela dh berumur 3 bln lebih..tp lom kene enjet 3bln lg..sbb yg enjet 2bln ritu lambat..15hb nanti baru amek enjet 3bln..taktau lg nk pegi klinik kesihatan kerajaan/klinik biasa/klinik naveen yg biasa aniq pegi dulu..lom decide lg..hurmm..hurmm..nk pegi mane satu ek..nk pegi klinik mane pn pikir bnyk kali..huahaha..complicated btul ibu aqeela ni..

Aqeela dh pandai ckp..eh silap..pandai gelak2 besar bile di hagah..pastu ske bebel2 bile tgk tv..kalau org layan dier pn sama..dier akan galak bercakap..ske gosip btul anak aku nih..huhuhu

Aqeela kalau nk tido..misti kene tenang..xbleh bsing..nanti mulutnye mencebik..nanges!..masa memula nk tido jela dier cm gitu..kalau dh tido ok la..kalau menangis tu, gayanya sgtla girly..cebik2 mulut..drama sungguh..hehe

Tapi aqeela ni bila dh tido..gempa bumi pn takpe..sbb dh pnah test (kalau ayahnye dok sebelah dan mengentut..aqeela syiok jer tido)..hahaha..selambe je aku kutuk incik husband kt sini..tipu jer..saje usik dier :p.. sbnrnye kalau aniq wt bising kt sebelah pn, aqeela tak kesah..kalau dier terjaga pn, dier wt muke selambe je..rileks je..tak mcm abgnye..kalau tido, org bersin sket misti terjaga..siap terperanjat jerit2 nangis terus..aqeela lain, jenis cool la anak dara aku sorg ni..

Tu jela nk story pasal perkembangan aqeela..kt sini aku upload gambar2 gediks aqeela..penat aku ajar dier posing tau..muncung2 mulut tuh..smpai tertido cik aqeela bergambar..penat gamaknye..hehe..enjoys yer uolls! ;)















No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...