"Ya Allah! Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan;
aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan;
aku berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil;
dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Monday, November 3, 2014

Promosi Omega Guard Shaklee

Alhamdulilllah, pejam celik pejam celik dah nak sampai ke penghujung tahun 2014. Bulan November pun sudah masuk 4 hari. Baru berkesempatan mengupdate blog setelah beberapa hari bercuti & recharge bersama keluarga. Rasa kejap sangat berlalu tahun ni.

Pada bulan November 2014 ni, Shaklee memilih Omega Guard sebagai produk promosi bulanan. Saya sangat suka dengan promosi ni memandangkan Omega Guard adalah produk wajib seisi keluarga saya. Memang wajib borong untuk simpanan sendiri. Almaklumlah, harga memang betul-betul jimat.

Saya memang suka Omega Guard, anda boleh baca sendiri tentang perkongsian saya mengenai Omega Guard pada link ini..bulan ni juga saya akan berkongsi tentang pelbagai faedah, testimoni pengguna dari pelbagai peringkat umur, dan kajian-kajian penyelidikan bagi produk ini. Ohh, sangat teruja untuk berkongsi kelebihan Omega guard dengan semua. Kan benda baik wajib dikongsi!




Harga biasa RM136 sebotol. Faedah berganda jika beli 1set yakni beli 6 percuma 1 anda akan dapat:

  • Keahlian percuma seumur hidup
  • Cash back bonus pada 15.12.14
  • Diskaun 20-30% bagi semua produk shaklee
  • Group sokongan di facebook.
  • Konsultasi selepas pembelian
  • Pembelian omega juga mengikut harga ahli

Jika ingin dapatkan sebotol dengan harga promosi pun boleh. Jangan segan silu untuk menghubungi saya. Saya sedia memberikan perkhidmatan terbaik kepada anda.




Berkongsi dari hati, untuk pelaburan kesihatan masa depan terbaik.














No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...