"Ya Allah! Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan;
aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan;
aku berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil;
dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Wednesday, February 4, 2015

Vitamin Shaklee Di Ruang Angkasa


Pada awal tahun 1990'an, NASA telah meminta Shaklee untuk membantu memastikan setiap angkasawan sihat semasa pulang ke bumi.

Sewaktu pendaratan, angkasawan biasanya akan mengalami GRS(General Re-Entry Syndrome) seperti vertigo, gayat, keletihan teramat, ketidakselesaan gatrousus, ketidakseimbangan serta kekurangan tenaga ketika melalui ruang atmosfera.


Hasilnya, Shaklee telah mencipta AstroAide iaitu cecair yang direka khas khusus buat para angkasawan NASA untuk membantu mereka untuk kekal dehidrasi, sihat & stabil sewaktu tempoh tempoh peralihan tekanan.

Hari ini, cecair ini digunakan oleh ramai ahli sukan sebagai minuman tenaga tanpa gula mereka yang lebih dikenali sebagai ‪#‎PerformanceDrink‬smile emoticon




___________________________________________________________

Anda tidak perlu menjadi ahli sukan ataupun angkasawan untuk mengambil Performance Drink (PD). Saya sendiri membekalkan suami saya PD untuk membantu beliau kekal bertenaga ketika bekerja di 'site'. Alhamdulillah, dia suka rasanya dan merasai keberkesanan nya.




Harga Satu Canister Performace Drink ialah RM82.50 untuk harga retail.
Satu bekas tahan penggunaan sehingga 2 bulan untuk penggunaan seorang dewasa.
PERCUMA KONSULTASI SEUMUR HIDUP bagi pembeli produk Performance Drink dengan saya, jangan segan silu untuk hubungi saya untuk harga terbaik.


Selamat mencuba




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...