"Ya Allah! Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan;
aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan;
aku berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil;
dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Wednesday, January 1, 2014

Start Small, Dream BIG

2013
Bonus pertama saya dengan Shaklee hanyalah RM35..masa tu bulan April..
pada mulanya pada pemikiran saya "dapat beli harga ahli dengan merasa bonus sikit ok la tu"
Sekarang saya mampu dapat dalam lingkungan RMxXx (kalau duduk saje..siapa nk bagi kn?)..setelah saya mula serius dengan Shaklee bulan September lalu..tu pun masih malu2 nk declare secara terang-terangan..takut itu..takut ini..semua takut..haihhh


2014
Saya nk jadi org yang baru..the new me...saya nak bonus lebih dari apa yang saya dapat sekarang..
saya takkan sabotaj diri sendiri dah..taknak toleh kiri kanan..taknak tengok org lain..
nk tgk jalan saya sendiri..saya ada impian saya..saya ada cita-cita saya..
saya akan pegang kukuh impian saya..push factor sebagai pendorong utama kepada impian saya..

Saya nk bantu family & kawan2 yang sakit..supaya diberi kesihatan yang lebih..
saya nak bantu kawan2 yang sikit susu ibunya..supaya dapat beri susu terbaik untuk anak mereka..
saya nk bantu mereka yang inginkan badan yang sihat..pasangan yang ingin mendapatkan zuriat..
niat dihati  nak bantu seberapa ramai org menjana income utk family & tingkatkan ekonomi keluarga..
dan yang paling penting, saya percaya rezeki saya Allah dah tetapkan..saya cume perlu jemput je
Doakan saya ye semua..Insya Allah

Ohh yaa..for the first start..
saya tukar wajah blog saya ke wajah baru..
mcm mana..ok tak?! :)

2 comments:

Abil Fikri Ahmad said...

Happy New Year 2014

atie lazis said...

Terima Kasih brother abil. Kalau nk mkn shklee bgtau la..sy bg harga bff nye :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...