"Ya Allah! Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan;
aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan;
aku berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil;
dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Monday, September 29, 2014

Kenapa Collagen Shaklee Sangat Istimewa?

Dah lama saya tak cerita tentang kelebihan produk Shaklee, so harini nak ambil sedikit masa kawan-kawan untuk berkenalan dengan produk Shaklee Collagen Powder yang satu-satunya produk Shaklee yang hanya dipasarkan di Malaysia.

Banyak je kolagen yang ada dipasaran sekarang ni. Kenapa pilih Shaklee Collagen Powder (SCP)?
Apa yang ada dalam kandungan SCP sampai istimewa sangat? SCP terdiri daripada sumber marine iaitu sisik ikan merah laut dalam (4000mg) yang berketahanan tinggi. Size kolagennya sangatlah kecil untuk penyerapan unggul dan efek segera iaitu sebanyak 1000 dalton. Ia turut dilengkapi dengan klinikal study. Wow, sangat impresive bukan?



Bukan sekadar itu sahaja, ia juga turut dicampur dengan 7 Ramuan Khas yang mempunyai setiap fungsi-fungsi tertentu. Berikut saya share tentang kelebihan 7 ramuan khas yang terdapat dalam SCP :

Kolagen Ikan : Memberikan kesan elastin untuk mengekalkan kulit anjal
Ekstrak kulit kerangan : Mengandungi glukosamin sebagai pelincir sendi, menhgidrat mata, dan melegakan ketidakselesaan mata
Lactobacillus acidophilus : Meningkatkan kadar serapan kolagen
Ekstrak biji Camellia Japonica : Mengandungi acid oleik dan isoflavon. Membekalkan nutrisi dan penghidratan.
Ekstrak Pfaffia : Merawat rambut gugur, ketidakseimbangan hormon, dan meningkatkan tenaga batin, prestasi kerja dan tenaga.
Vitamin C : Menggalakkan pengeluaran kolagen semulajadi dan menentang radikal bebas.
Vitamin B2 & B6 : Membekalkan tenaga penting dalam proses pengeluaran kolagen didalam sel tubuh.

Pendek kata, SCP adalah pilihan bijak kerana ia memberikan kesan yang lebih pantas untuk keanjalan, penghidratan dan antioksida

Info tambahan : Shaklee Collagen Powder dilengkapi dgn asid hidraulik utk mengekalkan kelembapan kulit. 1 gram asid ini boleh menahan sebanyak 6 Liter air. Ia memang terbukti baik untuk mengekalkan kadar hidrasi kulit.





Tahukah Anda? Penghasilan kolagen oleh badan berkurangan dengan kadar 1.5% setiap tahun selepas usia 25 tahun. Tapi kita hanya akan sedar akan kekurangan kolagen selepas 10 tahun. Jadi kalau kita baru berumur di penghujung 20-an (macam saya)..kita mungkin tidak akan perasan akan kekurangan kolagen dalam badan. Anda kenal blogger terkenal Hanis Zalikha? Walaupun masih di awal 20-an, beliau sudah mengamalkan kolagen seperti ibu beliau sendiri, Puan Nani Rostam. Anda boleh lihat sendiri hasil jangka panjang bagi mereka yang mengamalkan kolagen.

Apa kelebihan yang anda boleh dapat jika mengambil SCP ini?


sila click pada gambar untuk lebih jelas



Jadi, saya tidak mahu menyesal di kemudian hari. Saya sendiri sudah jatuh cinta dengan SCP dan sedang mendisiplinkan diri mengamalkan SCP ni. Saya sudah memulakan pelaburan terbaik untuk diri saya, anda bila lagi? Nak tunggu umur 40 baru nak makan kolagen ke? Kalau anda nak ikut, jom silakan...better late than never rite?..hihi

Setakat ni, memang banyak feedback yang baik dari customer. Ada juga customer saya sendiri menjadi ahli kerana memborong produk kolagen pada harga promosi. Semua repeat order setelah makan dan mengalami sendiri perubahannya. Saya tak paksa anda atau suruh anda pilih Shaklee Collagen Powder ini, saya hanya kongsikan tentang kehebatan SCP ini. Well, the product speak for itself kan.

Sementara promosi collagen pada bulan September 2014 ni, sempat lagi kalau nak cuba rasai kesannya seawal 1-2 hari (ni ikut badan masing-masing, kalau ikut kajian klinikal kesan yang mengujakan akan dapat dilihat seawal 8 minggu). Insyallah


Harga Collagen Powder Shaklee ialah RM298.00 satu kotak (15 sachets) retail.

Ingin dapatkan Shaklee Collagen Powder pada harga penjimatan sehingga 20% dan lebih jimat dengan harga promo bulan ini?

PM saya dan saya akan beritahu anda bagaimana caranya.

PERCUMA KONSULTASI & CARA PENGAMBILAN SEUMUR HIDUP bagi pembeli produk Shaklee dengan saya, jangan segan silu untuk hubungi saya.

Selamat mencuba

________________________________________________________________________

Atie Lazis
Sms|Whatsapp: +6019 7736540




*Saya merupakan pengedar sah Shaklee bagi kawasan Jalan Lembah, Bandar Seri Alam, Johor Bahru dan sekitarnya. Ready to Cash-On-Delivery ke pintu rumah anda & Pengeposan produk Shaklee ke seluruh Malaysia

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...