"Ya Allah! Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan;
aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan;
aku berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil;
dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Saturday, July 14, 2012

Ya Allah..sembuhkanlah dia

Terbaca post seorang kawan di fb tentang blog ini..aku cm rasa terpanggil utk baca..dlm kelam kabut jaga aniq ngn aqeela..sempat gak aku abiskan baca semua entri kt blog nih...mcm2 perasaan bercampur dlm diri..sedih..tapi aku tak nangis..aku kagum dengan cinta seorang suami yang ini..semoga dier tetap tabah..

meh aku share ngn korang  blognye..jom sama2 kita doakan isterinya segera sembuh seperti sediakala...amin



satukan kembali cinta mereka ya Rabb..read more here




2 comments:

Abil Fikri Ahmad said...

Salam..tq coz sudi share this blog yea. Semoga Allah membalas baik jasa puan..tq.

atie lazis said...

alamak..tuan puner blog leh singgah plak kt sini..

ni yg wt segan nih..soryla bro abil kalo blog sy ni tak best..just personal blog yg xde pape special pn..anyway,thnks for being my follower :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...