"Ya Allah! Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan;
aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan;
aku berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil;
dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Monday, April 7, 2014

[APRIL 2014] Ostematrix Suplemen Kalsium Shaklee



Siapa yang perlukan Ostematrix?


  • Wanita mengandung
  • Wanita yang menyusukan
  • Wanita yang mengalami senggugut yang teruk
  • Lelaki/wanita yang selalu sakit-sakit badan, pinggang dan sering 'cramp'
  • Lelaki/wanita yang berumur yang memerlukan tambahan kalsium dalam diet
  • Lelaki/wanita yang patah/retak tulang
  • Lelaki/wanita yang mengalami masalah pembuangan yang susah (buasir)


Lebih daripada Sekadar Kalsium


OsteMatrixTM membekalkan nutrien-nutrien harian termasuk kalsium yang dapat membantu dalam pembentukan dan penjagaan tulang dan gigi.  Ia juga mengandungi magnesium, vitamin D dan mineral zink, tembaga dan manganese untuk membantu dalam memelihara kesihatan yang baik.  Kaplet yang bersaiz kecil dan disalut licin ini juga mudah ditelan.




Oklah..kalau anda ingin mendapatkan Suplemen Kalsium atau OSTEMATRIX..mehla pm kita..
Harga murah je, RM61 sebotol (Retail)..ada 120 biji..tahan 1 bln (kalau ambil 4 biji sehari) atau 2 bln (kalau ambil 2 biji sehari)..saya sekarang consume 2 biji je sehari..sebab dah stop menyusukan anak :)

__________________________________________________________

Atie Lazis
Sms|Whatsapp: +6019 7736540
ID Member: 927121



*Saya merupakan pengedar sah Shaklee bagi kawasan Jalan Lembah, Bandar Seri Alam, Johor Bahru dan sekitarnya. Ready to Cash-On-Delivery ke pintu rumah anda. Pengeposan produk Shaklee ke seluruh Malaysia.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...