"Ya Allah! Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan;
aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan;
aku berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil;
dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Monday, April 14, 2014

[TESTIMONI PRODUK: VIVIX] Batu Karang Keluar Seketul Bila Membuang Air Kecil

SERAM smpi meremang bulu roma!!!


Hari ni saya dikejutkan dengan cerita seorang pelanggan tegar saya. Dia ni mmg la byk penyakit & awal-awal masa dia beli satu produk Shaklee ni dengan saya, saya dah maklumkan bahwa dia kena sabar dengan semua 'HEALING CRISIS' yg akan dialami...dia ok je pada mulanya.

Selepas seminggu makan produk tersebut, dia demam teruk & kena gatal-gatal merenyam...saya pujuk suruh teruskan dan dia bersetuju. Bila minggu kedua, datang pulak penyakit gout sehingga dia tak boleh jalan! Masa tu dia dh mula marah "Tak nak makan lagi, sebab habis semua penyakitnya keluar!" 
Saya jawab "Jangan macam tu, kalau nak sihat, kena banyak bersabar, beri peluang untuk penyakit awak sembuh"...pada masa yang sama saya turut memohon pada Allah untuk sembuhkan apa saje penyakit customer saya ini....Itu sahaja yang saya boleh buat untuk membuatkan dia tetap dengan pengambilan VIVIX

Seminggu selepas itu, dia mengadu sakit kepala pula...saya nasihat sabar lagi...sehingga saya takut nk promote pada customer lain takut saya dipersalahkan bila keluar semua Healing Crisis tu...Healing Crisis ni kita boleh ibaratkan seperti paip air lama yang telah mendak kotoran didalam paip tersebut, bila kita salurkan suplemen atau sabun dalam paip tersebut (untuk contoh perbandingan yang saya beri)..air yang kotor akan keluar dahulu untuk membersihkan paip yang telah lama kotor dengan mendakan. Ini lah yang diperbandingkan dengan 'Healing Crisis'. Lama kelamaan barulah air yang mengalir akan menjadi bersih. Harap perbandingan saya ini cukup untuk membuat pembaca paham apa itu healing crisis.

Hari ni belum sebulan customer whatsapp saya satu gambar. Allahu Akbar inilah kali pertama sy lihat BATU KARANG yg real..fuh!!! Menakutkan macamana boleh keluar ye...Customer saya ni perempuan...cuba anda bayangkan sendiri...dia bagi tahu saya, masa nak buang air tiba-tiba air kencing dia seperti tersekat & dapat rasa ada benda tersekat...bila di korek tu la seketul yg keluar! Adoiiii ngerinya saya dengar dia cerita...

Bila saya tanya dia sama ada dia sakit sewaktu membuang air kecil? Dia jwb dia tak rasa sakit atau demam. Sebelum ni kalau nak keluar macam pasir je pun dia boleh demam dan sakit sampai nak pengsan...alhamdulillah masa batu ni keluar sikit pun tak rasa sakit...

Sebelum ini dia pernah menjalani proses laser batu karang yang makan belanja sehingga RM 5000...katanya kalau batu karang sebesar ini, mahu memakan belanja sehingga RM10k!!! Alhamdulillah dengan izinNya terbukti Shaklee bukan sekadar makanan tambahan yang berkesan, malah ia dapat meningkatkan kualiti hidup dengan kos yang sangat minima. Kepada customer sy ni,jangan berhenti jika ingin terus sihat...minum air banyak-banyak & saya juga tidak akan berhenti berdoa untuk semua customer saya.



Ini adalah kisah seorang customer salah seorang ahli dalam keluarga Jutawan Shaklee. Credit kepada Lyn untuk testimoni customernya.


Harga Sebotol VIVIX Shaklee ialah RM475.00 untuk harga retail.
Satu botol tahan sehingga 1 hingga 2 bulan untuk penggunaan seorang dewasa.
PERCUMA KONSULTASI SEUMUR HIDUP bagi pembeli produk VIVIX dengan saya, jangan segan silu untuk hubungi saya.
Selamat mencuba

________________________________________________________________________

Atie Lazis
Sms|Whatsapp: +6019 7736540


*Saya merupakan pengedar sah Shaklee bagi kawasan Jalan Lembah, Bandar Seri Alam, Johor Bahru dan sekitarnya. Ready to Cash-On-Delivery ke pintu rumah anda & Pengeposan produk Shaklee ke seluruh Malaysia.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...