"Ya Allah! Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan;
aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan;
aku berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil;
dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Tuesday, April 22, 2014

[Testimoni Produk] ESP Jadikan Susu Ibu Pekat

Nak share testimoni sendiri.. Semoga ianya bermanfaat untuk semua...

Sebelah kiri tu susu perahan selepas Fai minum ESP..
Sebelah kanan, susu perahan tanpa ESP..

Nampak pekat kan? 





Kenapa minum ESP susu jadi lebih PEKAT??

Kerana ESP ni PROTEIN SOYA.. Komponen UTAMA susu ibu terdiri daripada protein. Bila badan dapat sumber protein yg CUKUP, penghasilan susu akan jadi lebih pekat. Secara tidak langsung akan buat baby rasa CEPAT KENYANG...

Keunikkan ESP Shaklee ni, ialah ianya PROTEIN SOYA SEMULAJADI yg menepati 7 kriteria pemilihan protein soya terbaik... Sebab itu tidak hairan ESP ni adalah OUR BEST SELLER sepanjang tahun. Setiap hari ada jer customer yang akan repeat order ESP.. Yang bestnya, ESP ni bukan sahaja untuk ibu menyusu, ianya untuk KESIHATAN MENYELURUH. Untuk dapatkan kulit cantikkk, flawless dan bebas jerawat.. Untuk yang nak DIET.. Untuk ENERGY BOOSTER.. banyakkk lagi la benefit ESP ni.


** Testimoni ini saya ambil dari upline Shaklee saya sendiri di blog beliau disini.

Saya sendiri telah mengalami kehebatan ESP Shaklee ini, susu badan lebih banyak dan pekat. Anak lebih lena tidur di malam hari, dimasa yang sama saya dapat tidur yang berkualiti kerana tidak perlu bangun kelaparan dimalam hari. Alhamdulillah.. Kini saya ingin berkongsi dengan ibu-ibu di luar sana yang ingin mendapatkan susu ibu yang berkualiti untuk si manja anda. Jangan segan silu untuk PM saya tentang ESP, saya bersedia melayan anda pada bila-bila masa, Insyallah



Harga ESP (Soy Isolate Powder) Shaklee ialah RM150.00 untuk harga retail.
Satu canister tahan sehingga 1 hingga 2 bulan untuk penggunaan seorang dewasa.
PERCUMA KONSULTASI SEUMUR HIDUP bagi pembeli produk ESP dengan saya, jangan segan silu untuk hubungi saya.
Selamat mencuba

________________________________________________________________________

Atie Lazis
Sms|Whatsapp: +6019 7736540



*Saya merupakan pengedar sah Shaklee bagi kawasan Jalan Lembah, Bandar Seri Alam, Johor Bahru dan sekitarnya. Ready to Cash-On-Delivery ke pintu rumah anda & Pengeposan produk Shaklee ke seluruh Malaysia.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...