"Ya Allah! Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan;
aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan;
aku berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil;
dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Wednesday, February 20, 2013

Aniq : 23 months, 29 days

Esok adalah hari lahir Muhammad Aniq Mikail, genaplah umurnya 2 tahun..Alhamdulillah, syukur dengan kurniaan mu ya Allah..setiap hari-hari yang dilalui bersama seorang anak yang bernama Aniq menjadikan aku hambamu lebih berguna dan lebih menikmati sekecil-kecil perkara yang berlaku disekelilingku. Moga Kau pinjamkan Aniq padaku sehingga ku menutup mata ya Allah, amin...


my 1st attempt..not bad

ni kerja aku mlm smlm smpai pukul3 pg..huhu

Gambar adalah sedikit persediaan untuk majlis makan-makan kecil bersama keluarga dan jiran terdekat..in sya allah bakal berlansung hujung minggu ni..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...