"Ya Allah! Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan;
aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan;
aku berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil;
dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Saturday, February 16, 2013

Evamatic Murah

Aku tahu tikar ni harga RM15 satu kalau beli kt Sarawak, tapi aku ni ada kt Johor..
Aku beli 2 gulung tikar ni pada harga RM50, so jatuh RM25 satu. 
Pada aku dah cukup berbaloi dah. 


Kedai nya ada di kawasan Bank Rakyat Masai..sederet ngn kedai mamak-aku-tak-ingat-nama..


Sibuk la si aniq beria nak angkat tikar-tikar tu masuk dalam rumah..nasib baik ringan je


 Sesetengah objek kt tikar tu banyak yang dia dah kenal..cm aeroplane..drum..eye..hurmm, eksited lettewww.. 


Aqeela pn sama nk test drive tikar baru..huhuhu


Lagi satu tikar gambar zoo..pelbagai binatang ada..Aniq suka!


Tgk tu..berjalan kehulu kehilir..jerit-jerit tunjuk elephant ngn tiger..hehe

Pasni boleh la bentang tikar ni time makan kt depan tv..takdela carpet aku masuk serpihan makanan yang tak dapat di vacum..nti tetiber gatal-gatal badan sebab kene gigit semut..setel satu masalah! :)



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...