"Ya Allah! Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan;
aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan;
aku berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil;
dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Sunday, April 7, 2013

Aniq's New Haircut

Aniq dah botak skang..sbb kt telinga belah kanan dia ada naik bonjol angin dh dekat 3weeks..so lastweek saya bwk gi jumpe Dr.Naveen. Rupanya kt rmbutnya ada naik eczema, akibat rambutnya yg dah pnjang sebab dah lama tak potong. Dr.Naveen ada 'explain' satu ilmu kt kami, kalau ada bonjol angin di belakang telinga, bermaksud pesakit ada jangkitan di sekitar kepala. Kalau di bawah ketiak, bermaksud pesakit ada jangkitan di kawasan tangan dan jika bonjol angin di kawasan pinggang/pelvis, bermaksud pesakit ada jangkitan di sekitar kaki. Aniq diberi satu ubat allergic dan satu antibiotics augmentin. Minggu ni Dr nk jumpa balik utk tgk progress.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...