"Ya Allah! Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan;
aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan;
aku berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil;
dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Wednesday, February 19, 2014

7 Formula Ayah Ahmad Ammar

Assalamualaikum wbt

Hari ini saya ingin kumpulkan maklumat tentang Arwah Ahmad Ammar untuk archive sendiri sebagai pengajaran dan semangat saya bagi meneruskan perjuangan kecil saya dalam membina serta mendidik zuriat kuniaan Allah pada kami.

Disini ialah 7 formula yang dikongsi oleh ayah Ammar atau kita boleh panggil wawasan (vision) yang diterapkan oleh seorang ayah kepada si anak.

Penerangan selanjutnya mengenai formula dibawah ini telah diringkaskan di blog ini


Selebihnya, saya gemar mendengar sendiri perkongsian ayah dan ibu Ammar melalui video perbincangan di Youtube, "Kematian Yang Menghidupkan" yang akan saya sertakan link nya disini.


Bahagian 1


Bahagian 2


Bahagian 3


Bahagian 4


Bahagian 5


Semoga sama-sama mendapat manfaat buat kalian yang membaca..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...