"Ya Allah! Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan;
aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan;
aku berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil;
dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Thursday, February 6, 2014

[Info Produk] Multivitamin Tertua Di Dunia


Dalam dunia serba moden ni.. nak taknak... tak boleh nak lari daripada makanan tambahan.. dari vitamin. nak tahu tak... sebenarnya dalam banyak2 vitamin... saya paling tak suka dengan multivitamin... tu dulu lah.. sebelum saya tahu hakikat dan fakta sebenar tentang multivitmin ...Jika anda semua nak tahu, dlm banyak-banyak vitamin,multivitamin lah vitamin yg paling penting.. asas... ala2 tiang rumah.. kalau takde tiang. runtuhlah rumah.. yer tak..multivitamin ni makanan sel.. memenuhi ruang2 kosong2 nutrien yg diperlukan badan.jadi jangan skip mkn multivitamin tau...dan sekarang, ia jadi vitamin yg tak boleh saya miss selain bcomplex dan vitamin C, 3 serangkai orang kata..so, harini saya nak share dengan semua tentang produk yang tengah promo bulan ni iaitu Multivitamin & Multimineral VITA-LEA IRON FORMULA Shaklee...hamboi..nama nak panjang ajer..hahaha..skati Shaklee la kan.




Promosi Februari 2014
 anda juga boleh dapatkan sebotol pada harga promosi, hanya pm/whatsapp saya k ;)

Tapi kali ni sy bukan nak cerita kenapa kita perlukan vitamin.....tapi sy nak cerita dalam banyak2 brand mutivitamin, kenapa saya pilih jenama Shaklee. Kenapa saya tak beli je multivitamin yg melambak kat farmasi, or amik yg kat klinik or hospital..why oh why...

Berikut saya nyatakan 3 Perbezaan Mutivitamin Shaklee yg menjadikan multivitamin Shaklee the best among the best. ini dia saya senaraikan.. 
  1. Disokong oleh tujuh kajian klinikal (tujuhh tuuuu)
  2. Teknologi salutan mikro membantu dalam pembebasan segera di dalam perut untuk meningkatkan penyerapan asid folik dan vitamin B penting yang membantu menghasilkan dan memelihara sel-sel baru.(kalau larutkan dlm air, tak sampai 5minit ia larut.. terbaekkkk)
  3. Lebih daripada 340 ujian kualiti dilakukan setiap kali Vita-Lea dihasilkan (banyakk tuuu ujian berkualiti dibuat... no wonder, hasilnya mmg bestt)
dan yg membuatkan saya bangga memilih multivitamin ini adalah kerana..ia merupakan salah satu multivitamin tertua didunia... Tahukah anda... pada 1915, Dr Forrest C.Shaklee mencipta Vitalized Minerals..waahh.. bestt..oh ya Multivitamin Shaklee dikenali sebagai Vitalea Iron Formula..Kenapa nama nya deberikan sebegitu? Kerana ia diformulasikan khusus dgn 28 vitamin dan mineral penting yg diperlukan oleh kita..


Gambar menunjukkan Vitalize-Mineral dalam bentuk cecair
(90 tahun dahulu) iaitu sejak 1915 lagi!


Itulah sebabnya.. saya telah memilih Shaklee, yg terbaik antara yg terbaik... Bagaimana dgn multivitamin pilihan anda. Anda tahu kenapa anda memilih brand pilihan anda instead of Shaklee?... Well.... Pilihan di tangan anda...Kalau nak join saya dan ramai lagi pengguna Shaklee yang lain utk memilih yg terbaik..jangan lupa untuk hubungi saya ;)

sumber dari sini


Harga VITALEA Shaklee ialah RM88.00 untuk harga retail. Pm saya untuk harga promosi.
Satu botol mengandungi 120 biji tablets, untuk penggunaan 2 bulan 
Untuk konsultasi dan harga terbaik, jangan segan silu untuk hubungi saya. 
Selamat mencuba
_______________________________________________________________________

Atie Lazis
Sms|Whatsapp: +6019 7736540
ID Member: 927121

*Saya merupakan pengedar sah Shaklee bagi kawasan Jalan Lembah, Bandar Seri Alam, Johor Bahru dan sekitarnya. Ready to Cash-On-Delivery ke pintu rumah anda. Pengeposan produk Shaklee secara PERCUMA ke seluruh Malaysia.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...