"Ya Allah! Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan;
aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan;
aku berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil;
dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Monday, February 3, 2014

[Testimoni Produk] Sesi Mengurut Memang Memalukan Kalau Perut Ada Stretch Mark

Ni kisah minggu lepas, disebabkan bibik sibuk sangat nak panggil orang urut badannya yang letih-letih berkerja kt rumah saya..terpaksalah saya panggil orang datang mengurut ke rumah mertua (kebetulan saya balik ke rumah mertua waktu tu)..

Saya yang memang dah lama tak berurut pun tak lepaskan peluang..sekali sekala apa salahnye kite reward diri yer tak..Pandai juga kak erna (nama tukang urut) itu mengurut, kuat sungguh tenaganya. Saya sebenarnya part paling malu masa mengurut ini adalah terpaksa membuka anggota tertentu untuk tatapan si tukang urut (sila jaga fikiran anda)..anggota yang saya maksudkan ialah perut ya!

Almaklumlah, saya ni bukan jenis orang yang rajin nak pakai cream-lotion-baby oil bagai untuk stretch mark sewaktu kehamilan. Sebab biasanya, waktu mengandung takdela obvious sgt kt perut tu rupa kulit limaunya, tapi setelah habis waktu pantang..stretch mark diperut masih juga tidak hilang sepenuhnya. Rutin berpantang dan berbengkung tidak cukup untuk mendapatkan kembali rupa kulit perut yang asal semasa anak dara..huhu

Dah tentu lah bukan gambar perut saya..hehe


Tapi kali ni lain sedikit, kak erna tu siap puji melihat perut saya yang agak pudar stretch mark nya..masih ada, tapi sudah tidak jelas 'keburukkan' nya (tidak seteruk sebelah kiri seperti gambar diatas)..Alhamdulillah, ini mungkin berkat saya minum ESP lebih kurang hampir 2 tahun, yang pada tujuan asalnya hanyalah untuk memperbanyakkan penghasilan susu ibu kepada anak saya Aqeela. Susu pun pekat, dapat bonus hilang stretch mark lagi.

Resepi favourite saya, ESP + Pati Kurma


Saya taknak overclaim yang sebulan selepas minum ESP anda akan terus dapat perut yang cantik tanpa stretch mark. Tapi penggunaan yang konsisten memang sangat-sangat membantu. Yang penting, penyusuan susu ibu harus diteruskan sehingga anak 2 tahun seboleh-bolehnya...kerana percayalah, itu adalah faktor utama kenapa perut ibu-ibu lepas bersalin kembali kepada asal. Insya Allah..


1001 Kebaikan ESP Shaklee

Kini ESP adalah teman setia saya...walaupun saya sudah tidak menyusukan Aqeela lagi. Sebab ia mempunyai 1001  khasiat yang lain. Sesiapa yang telah terjebak dengan ESP pasti akan repeat order. Anda tak percaya? Jom try sekali!

ESP juga berfungsi sebagai pelengkap untuk setiap set vitamin

Protein yang lengkap, yang baik akan membantu membaiki, membina sel-sel tubuh yang sihat dan cantik. Sel-sel yang sihat lebih mudah menyerap vitamin berbanding sel-sel yang kurang sihat.


Harga ESP (Soy Isolate Powder) Shaklee ialah RM150.00 untuk harga retail.
Satu canister tahan sehingga 1 hingga 2 bulan untuk penggunaan seorang dewasa.
Untuk konsultasi dan harga terbaik, jangan segan silu untuk hubungi saya. Selamat mencuba

________________________________________________________________________

Atie Lazis
Sms|Whatsapp: +6019 7736540
ID Member: 927121

*Saya merupakan pengedar sah Shaklee bagi kawasan Jalan Lembah, Bandar Seri Alam, Johor Bahru dan sekitarnya. Ready to Cash-On-Delivery ke pintu rumah anda. Pengeposan produk Shaklee secara PERCUMA ke seluruh Malaysia.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...